Jag har alltid kul med er!

Kvällen började med jobb kanske inte det roligaste men ungarna var söta....
Efter det skyndade jag mig allt vad jag kunde för att åka hem till frida, vår heliga femmo skulle ha middag= inget man på några villkor får missa :P haha. Så klart var all party sugna, så som vi alltid bli av att vara med varandra, så vi drog till hornstull till en kille som fyllde år 21 tror jag. Där blev det skumpa och för många drinkar.
Aja vi drog i allafall vidare till telefon plan för att gå på en till fest med Rebecca, Miranda och Emmelie från min  parallell klass, haha väntan var skojj sen blev det inte så mycket mer, pallade alldrig dra på festen, utan drog oss tillbaka till hornstull...
Han som bodde där var sjukt söt btw.
fina frida och jag

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0