03.03

Hej mina vänner :) Just nu sitter jag och hets äter en över nyttig sallad som jag hittade i kylen, men jag var igentligen på jakt efter något gott.! Detta kompecerades med ett glas oboy och isbitar! ;) Pappa hämtade  precis hem mig från teknikarnas studentskiva, riktigt kul hade vi, nice musik, niciga människor o nice dricka, allt var bara raiktigt bra och vi hade jätte kul. Todde inte det efter som jag varit rätt trött hela dagen eftter smekarnas skiva som var igår :) men heter man johanna har man inget val att stanna hemma, det är bara tagga till igen o sen e livet på topp :) Det som nog har varig roligast är att man träffar människor som man inte träffar på vardagara, sprang på jossefin sanden och nicke jakobsson tex! galet länge sen man såg dem lixom, KUL!!!!
BTW, amanda, jag har roliga detaljer, seee you  tomorrow baby! <3
Langar upp bilder senare, sara har alla :)

Pussssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Amandapanda

Vad är det för roliga detaljer, något du missade att berätta för mig eller? Nu vart jag riktigt nyfiken! ;D

2009-04-03 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0