onsdag

Idag gick jag upp perfekt i tid för att gå till skolan. Väl på väg till bussen kom jag på att jag verkligen inte orkade gå dit. Kännde att det inte var värt det, det fanns andra sker än plugg som cirkulerade i mitt huvud, kännde att det ändå inte skulle ge så mycket att gå dit. Så jag tog em mysig morgon promenad med viggo för att vara själv o rensa tankarna lite. Drog iaf till plugget vid ett, var med på svenskan, sen drog timmy med mig för att sola :) Fick faktiskt lite fräknar, får hoppas att de håller tills imorgon då det är valborg.
Snart måste jag börja plugga inför religionsprovet som jag har imorgon, trååååk! Har ett till måste den här dan, det är att städa, inte  bara mitt rum, typ hela huset, jag o juppie är ju ensamma hemma nu, något possitivt ändå.
Nu hinner jag inte skriva mer, ska i väg o köpa sushi, sen börjar allvaret......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0