Ornö imorgon :)

Sitter och försöker komma på vad ag ska packa, åker ju till ornö imorgon med poolarna :) Först tänkte jag ta min bärbara men då skrek vayu o sa att jag skulle lämmna den hemma o vara dator fri, det är ju iof bara tre dar, men ändå... Man känner sig lixom rätt off utan internet.. Får väl smita iväg och kolla i mobilen :P Helt galet vad vi är beroende av våra datorer igentligen....Knäppt det där..
Jag ska iallafall dra med mig kameran, så bilder kan jag lova att det kommer :)
Ha ett trevligt påsklov nu alla glada människor! <3
Nu ska jag gå och fixa grejerna som min dooogie ska ha med sig, kommer nog bli en del godis, det är ju förfan påsk!! :D

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0