Tisdag

Den här dagen har börjat väldigt bra, vaknade kl 10.00 eftersom jag börjar kl 12.00, men det var en frivillig lektion så jag skippade de. Just nu ligger jag ute i soffan och chillar i vårat nya uterum, verkligen jätte mysigt :) Får se om data batterierna pallar med lite plugg o inte mara musik högsta volym ;) Sen ska jag vara duktig, hade tänkt att sticka ut o springa med viggo... Känner jag mig själv rätt så stannar jag nog i soffan hela dan.  Mycket snack o liten verkstad....
Ikväll blir det även jobb med amanda, ska bli kul faktiskt, träffa alla söta ungar igen :)


Kommentarer
Postat av: Amandapanda

Och träffa mig, kan ju inte bli så mycket roligare då liksom ;) vi ses sen!

2009-04-28 @ 14:29:50
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-28 @ 14:34:24
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: johanna

klart, livet leker när du e i närheten ;)

2009-04-28 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0