Tisdag

Idag vakanade jag klockan 10.30 så galet skönt, den enda lektionen jag har på tisdagar e svenska, vi håller på med ett grupparbete om  fult språk, lite boring men okej. Jag o Timmy höll på med en enkät undersökning, när vi var klara drog vi till coop o handlade massa vanilj munkar som vi smällde i oss :D Vi gjorde ett försök att inte slicka bort sockret runt munnen men insåg rätt fort att det typ var omöjligt :p Än så länge är nog munkarna dagens höjd punkt,  inte så konstigt kanske, jag e ju ett mat-vrak..... Eftersom jag slutade kl 13.00 drog jag en sväng för att handla o stilla mina HA begär, blev en svart väska med guld detaljer och ett jätte fint pärl armband med en rosett, riktiga party höjare;) Jag fattar inte var för man blir så glad av att göra v med pengar?- För det är väl inte bara jag som känner så?
Nu sitter jag på mammas jobb o väntar på att hon ska sluta, sen bär det av till Arlanda för att hämta JULIA :D
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0