Vidja, det är något speciellt

Den här helgen skulle jag bara ta det lungt, och njuta av att vara ensam.  Kvällens plan var att äta middag med Amanda Frida och Linnea,  men även Jonna, Rebecca och Fatou kom oxå, så klart taggade vi till och det slutade met ett galet vidja party. Det var verkligen kul, vi var hemma hos Charlie och alla var där :) Det bästa med Vidja är nog gemenskapen, alla känner varandra så bra, så man har inte tråkigt en sekund här. Efter festen körde Viktor hem oss på moppen, man får så mycket sommar kännslor av det, ge mig sommar! Väl hemma snurrade jag tydligen in mig i damsugarslangen som låg på golvet och rammlade på något konstigt sätt, frida fick sig ett gott skratt iaf :P Haha
Imorsse när jag vaknade upptäckte jag till min förvåning att jag låg i soffan, och Frida på den andra, tänk att vi alldrig kommer längre än till soffan när vi ska sova, eller det var nog egentligen inte meningen, lite kul är det. Inatt ska jag ta det lungt och sova i min egen säng.

På väg från linnea.
Min kamera laddade ur, fick typ fem blider, bla den här alla utom amanda som fick vara fotgraf.
Jag längtar GALET till valborg, ännu ett vilt vidja party, då det är som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0