Fashionista by Martina bonnier

Denna bok har jag spenderat timmar med idag! Man får inte nog, jag kan läsa den om och om igen.
Mode för hela slanten. Min personliga faforit del är Väskor,Väskor,Väskor.
Om man inte skulle orka läsa varenda rad är bilderna väldigt kul och inspirerande. Måste ge en hyllning till Min ingifta farbror som fotat varenda bild till boken :)
Jag vill oxå kunna fota så. Dags att börja lära mig min kamera på riktigt. för det är inte så svårt att bara gå runt och knäppa. Men alla dessa inställningar blir man ju tokig på, någon som vet vad Gaffligsföljd är?

Kommentarer
Postat av: Farmor

Älsklin, ta med dig kameran och åk hem till Erik mo Erika. Han blir bara glad. Puss

2009-09-01 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0