Jag vill sova, men kan inte. Sömnpiller nu tack!

Så här kan det inte fortsätta, tre timmar kvar till en ny dag i solan börjar.
Då ska man komma utvilad och med humöret på topp. Det kommer knapast gå om man somnar efter att klockan slagit 03:00 :(
Jag har gjort allt för att trötta ut mig själv.
Har tragglat html koder som vi lärde oss på multimedian idag.
Men jag blir inte trött.
Har legat och lagt in nummer i min nya telefon vilket är dö tråkigt.
Men jag blir inte trött.
Har räknat prickar på mitt drapperi brevid sängen.
Men jag blir inte trött.
Har Läst första sidan ur den sjukt tråkiga boken som vi fick på svenskn idag.
Men jag blir inte trött.

Nu: Magnus Uglla spränger i mina öron, samtidigt som jag läser gammalt groll ur min dagbok. Det är rätt kul. Hittade en kul kväll där mina glitter......med sjärnor i kom på rymmen. You know what I mean...
Btw så har mitt täcke Emil i Lönneberga motiv. Soft.

JAG VILL SOVA!
Vi ses imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0