man lär av sina misstag, jag borde lära mig väldigt ofta

Just nu är väldigt många delar i mitt liv komplicerade. Typ allt.
Det blir heller inte bättre av att jag inte tänker mig för, och som vanligt kör mitt eget race. För stunden är det alltid väldigt kul. Men stannar man upp och tänker efter så kanske man hade haft ännu roligare, bara hjärnan hade kopplats på före kroppen.
Tipset till mig själv just nu är att börja tänka och planera lite bättre och vara steget före mig själv hele tiden.
För jag måste spela mina kort rätt nu, inte ett fel kan accepteras.
Den här gången är det jag som ska vinna. Inte du.


Kommentarer
Postat av: Farmor

vilken klok flicka, puss och lycka till!!! Men, det blir inte lätt.

2009-08-31 @ 10:33:32
Postat av: johanna

jag ska försöka vara smart!

Du är söt du farmor!!

2009-08-31 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0