tack, men jag klarar mig utan era diet tips!

"Vi behöver prata allvar med dig Johanna" Detta var vad jag möttes av vid middags bordet idag, självklart var första tankarna att jag gjort något som inte var okej. Sen utbrast mamma och pappa samtidigt: Du måsta börja äta mindere, det fungerar inte längre, ser du inte hur du ser ut? Finns det ingen diet som skulle passa?
- Ehhh, va? - vad ska man svara?  -jo det var precis vad jag också satt och tänkte på, vilken bra ide :/
Räcker det inte med att man hör detta på ett "tillskämtat" sätt minst 5 ggr om dagen så var det här droppen.
Att verkligen göra saken till något som de verkar tycka e ett problem. Visst hade jag varit ett fetto så skulle jag väl ta åt mig, men jag är ju inte det, så varför hålla på att tjata dag in och dag ut på att jag måste bli smalare?
De är tränings narkomaner hela bunten, medan jag passar mig för att ta ett steg för mycket. Men seriöst det är mitt beslut. Inte något som de kan komma och lägga sig i.
Så lägg ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0