Thats the way aha, aha I like it!!

Äntligen måndag, jo jag har längtat! Låter konstigt att jag kan längta efter ett träningspass! Men min pt Jenny-Li gör allt så mycket roligare. Speciellt idag när vi enbart gjorde prat-vänliga övningar ;). Så det blir en del babbel på vår sida av gymmet, men e det första dagen efter semester är man värd att få snacka av sig!!
Jag tycker verkligen om stället, de är nästan som en familj. Därför skiter jag i om det tar mig en timme att åka dit, så det så!
Ska dit imorrn med, passade på att boka en extra tid eftersom jag ska till Turkiet på Onsdag. Det är dock med Mr big och aningen hårdare, men det kan jag behöva....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0