12/12-2009

Vi fick våra Visum igår. Galen lättnad måste jag säga. Dock ska jag aldrig boka en oavbokningsbar resa igen utan att veta villkoren att få komma in i landet. Men man lär av sina misstag brukar man säga. Yes I do.
Nu är det bara fem dagar kvar, sen ligger jag på en strand och steker. Gissa om jag längtar.


Moa här får du till baka. "bild som aldrig entrade fejjan"
Observera vad moa gör med sitt finger. Lillen har tydligen råkat ut för en liten olycka. Dock känner jag mig dum som inte kommer ihåg vad som hänt. Men det kanske är ett eäcken på att det inte var jag som var boven i dramat den här gången ;) hahah.

Kommentarer
Postat av: m

Mina fingrar har varit med om mycket dom...

2009-12-12 @ 20:05:41
Postat av: j

Hahaha, two fingers.Jag gillart.

2009-12-14 @ 18:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0