dagen i bilder


Började dagen med en prommis med min ullis gullis. Det är så kul att se hur lycklig han blir av all snö.
Vi gick ut på ängen fär att han skulle få springa, leka och göra såmånga kullerbyttor som möligt. Vlket han också gjorde.

 
Har ätit dessa små nyttiga klyfor.


Min grund till Indien har även förbättrats. Medan vissa låg och sov.


Jag skickade ett mms med förhoppningen att personen som fick det skulle få en anledning mindre att hata mig. Det lyckades sådär.


Kommit på att min ångest över att missa julafon blir större och större för varje dag resan närmar sig..
Har strosat runt i stan, kollat på julklappar, dock fick jag som vanligt bara med mig saker till mig själv. En rouge, och ögonskugga från make up store.
Har dragit fram min kasse med alla tyger, stått framför spegeln och knytit, klippt och nålat. Jag har en plan, en snygg plan.
Jag måste även få klaga lite. Mina fötter gör katastrof ont. Fan.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmor vill ha kryddor och saffran. Puss

2009-12-15 @ 17:10:47
Postat av: Johanna

klart att du ska få kryddor gullet!

2009-12-16 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0