Från en nokia applikation till indien

Det senaste dygnet har jag spenderat på Quality holtel i nacka tillsammans 84 andra glada ungdomar från vårt avlånga land.
Varför vi var där beror på en "tävling" som nokia och ungföretagsamhet anordande. Den gick ut på att man skulle utveckla en applikation till deras telefoner. Skriva en affärsplan och göra en snygg företagspresentation.
Kan erkänna att det inte blev mer än två timmars sömn för min eller andras del.  Så kul att se alla kämpa och vara så ambitiösa. Det kanske beror på glassmaskinen som alla drogade (verkligen inte jag).
Trots ett hårt arbete vann inte vår grupp, vi gick till final men längre räckte det inte. Då var jag sjukt sur eftersom jag som vanligt hade inställningen om att vara störst, bäst och vackrast. Hmmm. Men vafan, det gör inget, vi ägde ändå.
Allt slutade idag vid två tiden, jag liftade med Bobo till Huddinge och begav mig raka vägen till solariet, för ett sista försök att få pigmentet i skack. 
Nu är jag astrött, försöker packa och räkna ut hur mycket pengar jag ska göra av med. Om ca 6 timmar beger vi oss mot Aarkanda :D
Wohooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0