Hamburg borde sprängas, åk inte.

Lite dålig uppdatering på senaste dagara.
Här kommer en summering av min helg.
Fredag
Började med Saco mässan, tror jag har kommit på hur planera för mitt liv i framtiden ska se ut. Jag e nöjd, glad och ganska lungn.
Efter det en runda på stan med Sara.
Senare på kvällen var det josses 18-års fest :)
Den enda bilden som togs var en på Lisa och Anne i köket, fina flickor det där ;)
Mami kom och hämtade mig, så det blev varken så sent eller för mycket alkohol ;)
Btw så blir jag j*vligt irriterad på vissa.
Hatar folk som inte kan säga vad de tycker. Om man inte kan prata för sig, vem ska då göra det i livet? - Ens mamma eller? TÄNK. För jag pallar inte vänta, du vet jag menar.


Lördag
Sov till tio, sen bar det iväg tii Martinskolan på julmarknad vilket alltid är lika mysigt. Träffa alla gamla klasskompisar, lärare och bara få tillbaka hela walorfkänslan. Fick dock lite ångest och tårar i ögonen när jag träffade Adina. helt sjukt att vi inte ens har någon kontakt längre!! Lovade mig själv att det ska bli ändring på det ;) För människor som en gång varit en nära och sedan tappar kontakten med, gör det extra ont att se som nya människor, med ett nytt liv.
Efter det blev det jobb med simningen och alla var som vanligt urgulliga och duktiga. Eftersom det var första gången på teminen var det många nya barn, vilket innebär hjärn gympa för mig med alla namn.
Fick sluta en timme tidigare, så jag gick in i rummet där alla frigolit leksaker och plattor finns som man har i vattnet. Där somnade jag väldigt skönt i ca en timme tills jag skulle möta Miriam.
Vi drog hem till henne, käkade thai mat och fixade oss för utgång.
Blev Collage, vilket var kul. Emma och min syster Julia följde även med.
kvällen slutade rätt tidigt, julia var nykter så hon körde.
Väl hemma fixade vi glögg och hade allmänt mysigt. Sen stupade alla i säng.
Måste säga att utgångar som är chill är iblad så mycket skönare. Jag måste lära mig att man inte behöver spåra varje gång.. Höhöhöhö..

Söndag
Hade en tid hos min pt vid två så jag spenderade förmiddagen i solna.
Det blev dock inten träning för min del, istället var det massage rummet som gällde. Det kanske låter nice med en timmes massage så där på söndageftermiddagen. Men det är raka motsattsen, smärtan är brutal, jag ligger typ och tjuter som en unge.
Mina ben är så sjukt ömma att det knappt går att ta på dem utan att jag skriker. Fuck vad jag hatar att allt går åt fel håll. Totalt fel håll. Han hittade även punkter i min rygg som tydligen tyder på stress. Jag som todde att jag var jätte stress tålig. Här är resultatet, min stress sätter sig i musklerna och inte i huvudet.
Efteråt blev det en sväng förbi solariet, måsta vänja huden vid lite sol nu innan jag åker till Indien.
Nu: Matte C plugg, lycka till. Jag fatatr nada och vi har nationella på fredag. IG, IG, IG.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0