julles vänner är mina vänner, mina vänner är julles vänner


I lördags var vi ut med julles kanada kompisar, Natte fyllde år och Malins sista utgång i Sverige, vilket var värt att fira.
John och Einar var enbart trevligt sällskap :D
Det blev Magenta och många, många drinkar, kanske för många? 
De duktiga systrarna lyckades efter en sväng förbi donken sätta sig på tuben mot farsta och faktiskt beställa en taxi. Ingen efterfest häär inte. 
Men ca en timme senare vaknar jag av att en helt okänd kille sitter lutad mot mig och sover, samtidigt hörs T-banerösten säga "Storamossen" Jag hoppar till och väcker julia som sov lika hårt som jag. 
Klockan fem på morgonen är vi på helt andra sidan stan, och det är evigheter tills nästa tåg går hem, lyckat. 
Men som jag brukar säga " det löser sig" Vilket det även gjorde, vår faster med familj bor i Bromma och välkomnade oss med stora armar kl 05.00 på morgonen.  Helt underbara. Vaknade tidigt dagen efter av att våra fyra vilda kussar rusade runt och lekte. 
Senare på dagen blev det pulka åkning, och stor middag med hela släkten från pappas sida. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0