I am flying my heart is taking over

Igår julpysslade jag men mina konkurrenter, japp det är sant. Men mysigt var det. Efteråt blev det film och allmänt mys, med Villner, Daniel och Anne.
Så skönt att ha tagit det lungt en hel helg, kan knappt minnas en helt partyfri helg på länge.
Blev även träning idag i på mitt älskade W9 i Solna. Sen begav jag mig till stockholmsmäsan för att kolla på hundutällnings finalen. Sophie och Emelie var med i en uppvisning och var jätte duktiga. Kan säga att jag blev väldans sugen på att sätta igång med träningen med min egen lilla vovve igen.
Det trogna paret.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Dethär gillar vi johanni! TACK för att du kom <3<3<3

2009-12-13 @ 23:26:16
URL: http://sophielindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0