Indien here I come.


Ja det är galet, kan knapt fatta.
Julia ringde mig när jag var i skolan idag och frågade om jag ville följa med till Indien. Svaret jag gav var ett ironinskt "jag banagr inte.. " Gick runt o tänkte på det hela dan i skolan, att det kanske ändå var en bra idé. Så när jag kom efter jobbet hade hon hittat en passande resa och några klick senare var 14.000 fattigare.
Om 15 dagar är jag och julla på andra sidan jorden.
Älskar spontanitet. Det gör mig lycklig.
Staden vi åker till är Goa, ska tydligen vara bra drag där. Gud vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul, men är ni borta i jul?

2009-12-02 @ 11:06:22
Postat av: ida

åh då åker du ju bara en dag efter mig!!! så är vi i alla fall på samma sida jorden :)



faan va härligt med sånt, mer spotanitet!!!



puss

2009-12-02 @ 16:06:16
Postat av: johanna

Ja lilla farmor tyvärr så är vi det :(

Men vi får se till att fira när vi e hemma sen :D

Bara för att jag åker bort ska jag inte missa julen :D

2009-12-02 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0