jag kan inte ljuga för dig.

Idag har inte huvudvärk vilket är skönt. dock är klockan bara två, och känner jag mig själv rätt kommer den krypandes om ett par timmar. Håller tummarna för att slippa det just idag. Måste gå på extramatten eftersom jag e helt körd in förnationella. Sen blir det till att springa förbi solariet, hoppas man får med sig någon vänlig själ bara. efter det raka vägen mot jobbet. Slutar vid åtta sen blir det film time eller stick time? Aja flickan som lekte med elden är set som står på schemat iaf. Sen bär det nog av mot Emmas place där jag ska bomba människan med skitsnack mitt i natten :D

Kommentarer
Postat av: vanki

dags att ses snygging!<3

2009-12-10 @ 23:35:49
URL: http://veronicachanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0