Ikea




Igår var jag hemma och städade typ hela dagen..Jag brukar oftast hata att städa men det var faktiskt ku den här gången :P Vi möblerade om på överfåningen, jag fixde rätt mycket på mitt rum oxå. Efter som ena bilen är trasig var jag o mamma tvungna att vänta på att pappa och frida skulle komma hem, så vi kunde åka till ikea! Jag fattar inte, men jag tycker att det är så kul att gå runt där.. Handlade grejer till mitt rum, hyllor, ben till sängen, lampor, massa kuddar och lite andra saker som man alltid får med sig där ifrån :P Alla älskar Ikea helt enkelt ;)
Ska försöka att lägga upp en bild på hur mitt rum blev oxå, e rätt nöjd faktiskt :=)


Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0