Lördag och alla <3 ans dag!




Jag sov till klockan tre idag, blev det en hård natt igår? Inget gör ju saken bättre av att en viss person ska jobba i två timmar när man väl kommit innanför dörrarna. Dessa bilder, ibland vill jag bara spränga Jonas dataor! Inte konstigt att man vaknar tre, när man somnar kl sex på morgonen. Pga detta fick jag skynda mig som en tok till jobbet, det var sista gången, har ju sagt upp mig, så jag gick bara dit och bjöd alla på kakor :) Men i mitt tillstånd var det tillräckligt jobbigt :P
Efter det åkte jag hem till Ida, hon hade sin 18-års middag, det var verkligen jätte trevligt!
Massa från gammla klassen var där, så sjukt länge sen man träffade alla! Speciellt Anton ocj Linus!  Det här måste bara göras om lite oftare, om ingen tar tag i det får väl jag göra det :) För det kan inte fortsätta med att vi ses så sällan!
Tack ida för en jätte trevlig kväll <3
Här kommer lite bilder, på oss från en resa i 9an :)
Det blev dock en tidig kväll. Begav mig mot Hornstull och Jonas som förövrigt var och jobbade. Sängen lockade och jag somnade fort kramandes om mina gelé hjärtan som jag halft ätit upp på väg hem.
Jag är så glad!




ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0