plugg, fucking skit plugg

Den här kvällen har jag tillbringat med min dator, jag har inte lämmnat den en minut, eller jo, när jag har gått till köket för att hämta mer godis och te, jag gör allt för att inte sommna över den.... Jag har verkligen sjukt mycket plugg. Efter som jag åker till Thailand på Fredag så måste jag hinna klart med alla inlämningar som ska vara inne v. 10! URK! kan dom inte vara lite snälla iaf?? Aja nu är det som det är, jag måste ju beskylla mig själv en aning till varför jag sitter här, missade att lämmna in två arbeten förra veckan :/ INTE BRA JOHANNA! Nu ska jag nog gå en kvälls prommenad min kära hund, får hoppas på att jag blir lite piggare utav det, så jag orkar sitta här ett tag till för det kan nog behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0