Söndag

Den här dagen har börjat ganska skönt, mamma väckte mig typ 10.30 för att hon gjort frukost :) Åt som en tok, brukar inte göra det annars, men på helgen kan man göra det när någon annan fixar ;) Efter det gick vi ner till vår sjö och åkte längdskidor, var rätt kul, men sjukt jobbigt. Jag som alldrig tränar. Men jag ägde min mamma riktigt hårt iaf ;) haha.
Sen ska vi i iväg och handla kakel till badrummet, så att han som ska bygga det kan komma snart, fattar inte att man kan vara så seg på att välja " rätt storlek och nyans" på ett vitt kakel. Det ska inte behöva ta ett halv år, som det har gjort för oss..
Får se om jag åker en sväng till J. sen också, eller om människan har tid rättare sagt :P

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0