Är det jag som e blåst eller?

Tänk att det ska vara så svårt att sätta lite  kryss i ett excel dokument! Jag måste fixka all närvarokrort från simskolan till imorrn. Känner mig rätt stressad för jag har inte ens börjat än + att jag inte har en aning om hur man gör. Får ta och ringa Maria o terra henne lite sen haha.. 
Allt idag känns bara rätt jobbigt, måste plugga matte, mamma tjatatr på mig att jag ska städa..... O så vill hon dra med mig o träna senare. JAG ORKAR INTE! Vill bara ligga i soffan och kolla på nån bra film! Om en viss person inte hade varit så upptagen med sin otroligt viktiga dator idag hade jag nog gjort det nu ;P <3

puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0