Inte okej JULIA!

hahaha vad paff jag blev när jag loggade in på bloggen idag,  det var en stor bild på min syster, som jag inte hade laddat upp.... Den nörden har suttit och klurat på MITT lösenord! Har du för lite att gör aå andra sidan jorden eller? ;P  Aja nu har jag iallafall bytt lösen så det inte händer igen!  Som tur var var det ju inte något dumt som hon skrev, om det hade varit det skulle
jag nog klura på en hämd ända tills hon kom hem ;) hahah 
Btw, viggo e så söt, haha julla du kan ta dig ;)


puss


Kommentarer
Postat av: juliet

HA HA, bara för att du är så klantig och lämnar lösenordet på min dator ;)

2009-01-24 @ 10:37:27
Postat av: johanna

jo men ellerhur, du e allt bra gullig du syrran ;)

2009-01-25 @ 00:49:58
Postat av: Farmor Godvei

johanna, funkar detta

2009-01-25 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0