Jag hatar sprutor!

Idag är det precis en månad kvar tills vi åker till Thailand! Jag o mammi var därför och vaccinerade oss, int kul. Jag fattar inte varför det gör så ONT! ?  Kännde mig som en lite unge när jag satt där, och så gjore det jätte ont  :(  För att trösta mig lite efteråt åkte jag och handlade lite, det blev två tröjor, jätte fina faktiskt :) Sen drog vi o käkade Thaimat! Så nu är det inte lika synd om mig längre...
Något bra som hände när vi kom hem var att vår granne kom med en sjukt stor påse med muffins till oss, snacka om  att jag ska svulla ikvall :P

puss o kram


Kommentarer
Postat av: juliet

haha, var det kjelle som hade bakat??? :P hoppas du läser min blogg stumpan! jag ringer nån dag! pusssssii

2009-01-21 @ 23:16:29
Postat av: johanna

nej han har nån kompis som jobbar på bageri :) han delade ut till hela gatan :P

2009-01-25 @ 00:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0