vit?

Den här helgen har jag endast tagit det lungt, tränat, pluggat och varit med Jonas  , det är ju månadens vita  :P har ett nyårslöfte om att jag ska ha en helt vit helg varje månad, nu låter det som om jag vore värsta alkisen, men jag tycker faktiskt att det är rätt bra ;)  Nu är den första avklarad  Fullt ös kommande tre helger säger jag bara! Massa 18- års partyn att gå på ;) Riktigt skojj! 

Men det värsta är att jag typ blivit sjuk, trodde idag på lektionen att jag hadde en cancer knöl på halsen, men jag tror bara att en sån där hals mandel som e sjuk, aja ska till läkarn imorrn o kolla läget :)

 En ganska gammal bild från grand hotel, längter till fredag, då ska vi röja! Älskar er tjejer!

<3


Kommentarer
Postat av: juliet

oj, jag är imponerad!!! inte dags att ändra status på facebook snart?? :P

2009-01-15 @ 02:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0