Its complicated, It always is

Jag pallar inte vara sjuk, har gått runt i flera dagar nu med så ont i magen att jag bara vill gråta! Va på sjukan igår, de hittade ngn infektion, så det blev till att käka penselin :/. Väl klar hos läkaren ringde min faster och hennes familj, så jag hängde med dem på en runda till massa raukar, sen lunch på ett as mysigt ställe. Väl på väg hem ville barnen att jag skulle följa med dem till Tofta där de bor. Eftersom jag ändå inte fick  eller hade ork att parta följde jag självklart med! 
Blev en riktigt mysig kväll!
Först en tripp till skjutfältet för att de promt ville visa att de kunde åka på crossen som de fick i födelsedags present av mig, även om regnet öste ner så var de jätte duktiga :D


Kommentarer
Postat av: johanna

BÄSTA Kusinerna ever <3

2009-07-23 @ 11:35:04
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0