-3 och konstant hungrig

Idag har jag syndat, åt pnnkakor tll middag, det var verkligen gott med riktig mat! Den här om ställningen är verkligen inte min grej, men jag börjar bli van vid att alltid vara konstant hugrig. Jag längtar galet till midsommar, så ska jag svulla som en tok. Något som iaf är bra är att jag redan gått ner nästan tre kilo :) Imorgon tar vi nya tag, har ju fått med mig Emma oxå. Åkte till henne efter att jag tränat idag (min pt är galet het, tyvärr bara vikarie). Emma drog med mig på en powerwalk i Haga parken,  vi såg en hel svan familj, och massa kaniner :P
Nu ska vi dricka grönt te för att vara lite nyttiga, sen blir det bed time.

Najti

Kommentarer
Postat av: emmis

vad hände med alla mackor du har ätit idag?

2009-06-15 @ 23:34:50
Postat av: Lisa

åhhh, älska hagaparken!

2009-06-16 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0