det blev en blöt midsommar i dimman

Tänk att midsommar i Vidja alltid är lika underbart. Man känner varenda människa, oberoende på ålder, alla släpper loss och stämmningen är på topp.
Som vanligt hade vi ett band som spelade, vi dansade natten lång, sen efterfest och bubbelpool ;)
Här kommer de bilder jag lyckades ta under kvällen, kvalliten blir sämmre och sämmre, vad kan det tyda på?
tjejerna på bryggan

Jag o Frida på väg till partyt

mer tjejer

Vad jag älskar min släkt, min moster Camilla, Frida och Linnea på dansgolvet

Frida och Fatou

Frida och mamma, så underbara

Enda bilden som jag o mamma fastande på, båda väldigt glada, det sägs även att vi är väldigt lika, både på utseedet och hur vi är, jag får hoppas att det är positivt ;) 
Jag har nog aldrig haft så kul tillsammans med min mamma förr, fler galna nätter väntar i framtiden ;)
Tack alla, vi gjorde den här midsommaren till den bästa på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0