Fredag

Idag har jag varit ledig vilket är väldigt skönt, har hunnit med en massa saker, fixat naglarna, varit med mamma och handlat, blev lite presenter bla till Emma och Janice, samt ett par solbrillor. Fixat  mitt rum oxå, har skruvat ihop Ikea möbler samt en säng som vi handlade igår, jobbigt men kul när det blir klart.
Nu håller jag på att fixa mig, vi ska ner till mormor och morfar på släkt fika, Janice (min morbrors tjej från usa) hennes familj har kommit till Sverige. Träffade dem för ca 3 år sedan när jag var och hälsade på i Washington. Är faktiskt lite nervös för att träffa dem, speciellt med min engelska hahah ;P
Jag och Janice när jag var och hälsade på dem i usa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0