Hos mig är det syunta på fredagar


Här tillbringade jag min fredags natt,  viket var rätt o tippat.
Hittade min gigantiska tygpåse och ett halvklart lapptäcke som jag börjat på för ett tag sen. Fråga mig inte varför jag sitter och gör ett lapptäcke på en fredags kväll, men så är det iaf.
Det är något speciellt med att sy, ma
behöver inte koncentrera sig på något annat än att göra rätt och och trycka pedalen i golvet. Det finns ingen tid för att tänka vilket är så skönt, en hel kväll utan att ha funderat över ett enda bekymmer.
Jag ska i framtiden bli mer kreativ

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad söt du är Johanna <3 en riktig liten sömmerska minsan

2009-06-09 @ 14:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0