Rightnow

Den här dagen har börjat bra, vaknade vid nio, för att sedan åka till min sjukgymnast för lite rehab, det gick toppen, och det går tydligen frammåt, kan dock bero på att jag inte gått i klackar på två tveckor! Men det känns bra, trotts mina smärtor i benhinnorna som jag fick förra helgen..
Nu sitter jag med en stor kopp te på Wayne's coffee kunksgatan, väntar på att Elgiganten ska öppna så att jag kan hämta min mobil som är klar. Den har varit inne på service för att den har varit allmänt cp.
Men nu så, nu får jhag tillbara den :D det tragiska är bara att jag glömde att spara alla nummer på simkortet, så de kommer säkert att vara borrta, palla.
Btw, idag har mycket energi, får nog bli en runda på stan. Behöver köpa massa saker till gotland, passar rätt bra, för man handlar alltid bäst när man är själv.
Nu är mina batterier på datan snart slut vilket stör mig, ska nog ta och fixa ett extra, mitt är så dåligt, räcker typ bara en timme utan sladd, vadå bärbar?

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0