jag är så glad :) för du gör mig så glad. oftast.

Just nu är jag hemma hos Jonas :) men han sover... allt känns så mycket bättre nu, vi hade inte setts på två veckor! SKANDAL! Iallafall, jag sitter och klurar på en inedning till mitt argumenerande tal, det är svårt, jätte svårt. Det ska handla om mijöförstöring i Asien.... Inte så kul. Jag ska nog försöka att väcka dönicken som ligger brevid mig, han har fan slaggat i två timmar nu :P Eller så går jag o gör oboy, det är jag galet sugen på just nu faktiskt!!! Mmm.
Jag har kommit på en sak, det är att jag äter extremt mycket, om jag fortsätter så här tills jag blir gammal kommer jag att se ut som min pilatesboll, Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?!
Får hoppas att det inte slutar så,  jag har faktiskt varit duktig o tränat idag :)

Godnatt kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0