Pilatesboll och kladdkaka

Idag har jag fått en pilatesboll, eller jag hittade den idag, pappa hade tydligen köpt den i veckan men glömt att säga det.. Vi hade ingen pump, eller jag pallade inte leta, så det blev till kila upp till grannarna,  De hjälpte mig att få den pumpad ;) de är alltid så snälla:)
Bara för att jag har en sån här boll betyder det inte att jag ska börja träna, nej nej!
Men jag måste göra min sjukgymnastik för fötterna, men det är ganska chill, vem vet jag kanske till och med kan äta kladdkaka samtidigt? - vilken bra ide Johanna! Hahah får se hur det blir med den saken ;P Nu ska jag fortsätta att plugga naturkunskap, det ska jag göra tills jag sommnar över min dator, så det så. Så sleep tight mina vänner ;)

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0