give me more

Gårdagen blev riktigt lyckad, jag o amanda tog en sväng på söder o träffade upp Ida som just kommit hem från skåne. Jag hade lovat mig själv att inte handla något onödigt, men mina löften som jag ger mig själv, vet jag av gamla erfarenheter att de inte brukar hållas så länge:P. Köpte en vit spets body som var jätte fin :D Hittade även massa fina party klänningar, men de får vänta... 
Bion vi såg var män som hatar kvinnor, lite sent kanske men ingen av oss hade sett den och det var över mina förväntningar, riktigt bra faktiskt. Eftersom Svenska filmer inte brukar vara så bra.... 
Efteråt fick vi oss årets skratt, har inte skrattat så mycket på länge. Men kan inte säga åt vad, förnedringen mot oss själva är lite för grov :P hahha

Nu ska ut och plantera blommor med min syster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0