London eller peace & love????????

Nu fick jag mycket att tänka på, pappa kom just och berättade att han hade en london resa som han inte kunde boka av och som redan är betalad och klar, och undrade om jag ville åka...Klart att jag vill, men det finns ett problem, det är samma helg som peace and love, och jag har redaan köppt biljett.
Menigen var att farmor skulle åka dit med frida, men hon ska tydligen iväg och åka skidor då, (jag blir inte förvånad)
Hur ska jag göra? Peace & love eller london?
Gaaah, nu har jag besluts ångest!


Kommentarer
Postat av: Moooaaaa

Peace and loveeeee såklart :D

2009-05-26 @ 23:08:47
Postat av: Miriam G

LONDON!!!!!!!!

sälj P&L biljetten de är eftertraktade som fan då alla campingbiljetter är slutsålda!! ;)

2009-06-10 @ 23:48:33
URL: http://miriamgelotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0