mors dag


Det finns inget mer att säga än att jag älsar dig, och du är världens bästa mamma!
Love

Jag glömde att lägga upp en bild på min morssa nr 2 igår så gör det nu istället.
Nej, hon är inte min morssa, men hon uppförsig som en!
Verkar som att hon är 35 år och har glömt bort vad som är det roliga med att vara ung.
Vart tog den vanliga Julla vägen? Hon var som en kompis? -helt plöttsligt tror hon att det det går att bossa över mig hur man vill? Tro inte det.
Frör det är bara du som förlorar på det.
Det är klart att man inte berättar något för någon som man vet att den kommer bli grining över?
Ska man behöva ljuga för sin syster som man gjorde när man var 15 för sina föräldrar?
helt abasurt, du måsta skärpa dig
(ta inte allt för alvarligt)
jag älskar dig forfarande jätte mycket
men du vet vad jag menar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0