orientering på långholmen

Idag har vi haft orienteringsdg med skolan. Tll en början var jag rätt opepp, för jag hatar att orientera, finns det något som är tråkigare eller? -nej!  Men när vi väl hade kommit igång upptäckte vi att inte var så svårt som vi hade trott. Man var ju lite skrämd från förra året när jag o josse virrade bort oss totalt, hamnade på en motorväg och hoppades på att kunna ta en buss till baka vilket inte gick... Men nu hade lärarna varit smarta att anordna dagen på en ö istället för att alla skulle virra runt i en stor skog.. Vilket jag tyckte var mycket bättre :) det gick faktiskt väldigt bra för oss oxå!
Efter det la vi oss i gräset för att sola, men man blir så glaad av all värme så den energin som fanns kvar gick till att stå på händer :P


Kommentarer
Postat av: amandapanda

Vi var grymma! :D

2009-05-27 @ 16:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0