sol, söndag och småbarn

Idag vaknade jag tidigt, händer inte så ofta längre. När klockan ringde var jag uppe på 2 sek, bara för att jag skulle iväg och träffa Rebecca Cassel :) Så kul att ses för vi gör det så sällan, har alltid lika mycket att snacka om :) Hon klippte mig oxå ( bara topparna)  det blev inte katastrof iaf ;P
Just nu sitter jag ute och lyssnar på musik, njuter av att solen lyser och att det är söndag.
Om en liten stund kommer familjen Åkers hem till oss för att grilla :) var länge sen vi sågs och deras barn var rätt små sist, men dom växer så fort och är säkert jätte stora nu...
Nu ska jag vara social mot min familj och hjälpa till att förberda maten

ciao

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahah du är ju skitsnygg babe :)

2009-05-24 @ 23:41:11
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: Lisa

johanna din svikare jag ksulle ju klippa dig :(

2009-05-25 @ 23:50:07
Postat av: johanna

du kan fortfarande få klippa mig:) har fortfarande hela huvudet fullt av hår som du kanske vet ^^

2009-05-25 @ 23:54:34
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0