Torsdag :)


Idag har det varit en rätt slapp dag i skolan, först religion där jag o sara hade en redovisning om könsrelaterad abort :) Sen multimedia, men det suger, så jag Timmy o Dennis drog ner till coop och handlade massa onyttigheter som vi sedan satt och svullade som grisar på lektionen vilket vår lärare kanske inte uppsattade så mycket, men gott var det och mitt humör var på topp, för jag fick ha Timmys kepa, jag är galet cool i den, hahaha
ikväll har jag två uppsatser som ska lämmnas in, jag vet var jag kommer att spendera min kväll, framför datan. Kul, mina ögon kommer att bli fyrkantiga.
Får hoppas att jag hinner med min sväng förbi linnea som vi hade planerat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0