Vinterjacka i maj? - en självklarhet

jag kom precis in från en långpromenad med hunden, måste säga att det är riktigt skönt att gå sent på kvällen eller mitt i natten. Allt är så stilla och man har så mycket tid att tänka på sådant som man under en stressig vardag inte hinner med. Tillsammans med ipoden, viggo och min mysiga vinterjacka utgorde vi en prefekt fyro på rundan :) Kunde inte ha blivit bättre. Jag är inte helt knäpp som använder vinterjaka i maj, på  natten är det faktisk rätt kallt ute, hade inte bangat på mössa o vantar oxå ;P

Nu sitter jag och kollar på massa klipp som handlar om UF, för det är verkligen inget annat än det som snurrar i mitt huvud för tillfället.  Vill hitta en färsk företagspressentation från gårdagen, men det verkar inte som att det har kommit upp ännu. Får helt enkelt vänta nån dag..

Sleep tight, kycklingfight :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0