who let the dogs out?


Gissa vad jag möts av när jag kommer hem? -Jo att min hund sitter och håller utkik över vår parkering. han brukar sitta där för att han gillar att ha koll, men nu var det ingen hemma, vilket betyder att hunden ska vara inne i bakom låsta dörrar. Men inte idag, för dörren stod helt öppen och viggo verkade vara väldigt nöjd med att på ha varit ensam hemma. Tydligen var det så att julla inte hade låst när hon åkte till jobbet bara för att morfar som var hos oss på dagen och jobbade med huset skulle kunna gå in o dricka kaffe, sen när han åkte tänkte inte han på att hunden var hemma helt enkelt. Men det gör inte så mycket, för ingen som är oinbjuden kommer förbi vårat vilddjur, jag lovar det är inte ens värt att prova!
Så han kan gott sitta o spana på parkeringen om han nu vill.
Finns ingen bättre än min älskade Viggo! Helt klart bäst!
Kolla bara hur malligt han sträcker ut tungan på bilden ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0