Jag mår psykiskt dåligt att bara tänka på skolan just nu

Höhöh idag på träningen hade jag gova koncentrations svårigheter. Dels för att min gammla pt Jenny-Li var där och babblade med mig samtidigt som jag försökte fokusera. Och för att min pappa hade en tid samtidigt som jag, han stod och spännde sig på andra sidan spegelväggen så att hans stön ekade genom rummet. Han är lika flabbig och flummig som jag.
Det var ganska kul att träna tillsammans med pappa, dock kan man inte snacka lika mycket hemlisar mellan övningarna om han e där.

Jag har grov ångest inför imorgon. sjukt mycket som ska göras.
- Skriva klart min Loggbok
- Vara i skolan till fem
- köpa kläder till företaget
- Fixa en tid hos tryckeriet
- Plugga inför färganalys provet på fredag
- Köpa nya skor
- Byta en klänning
- Städa mitt rum
- Träffa min syssling Mikaela för en (chill) kväll på Cafét
- Ta mig hem i någorlunda god tid, juste det går inga nattbussar till mig.
Något säger mig att jag kommer vara 100 % död på fredag, även fast jag ska köra en nykter utgång :/

Kommentarer
Postat av: Freja Gavelin

Hallå, åsna. Kom till Royal Garden på lördag. Jag är värdinna. Dra ihop ett gäng så skriver jag upp er på listan ;)

GRATTIS I EFTERSKOTTISH PÅ 18-ÅRS DAGEN MIN KÄRA 20-ÅRING! ;D

2009-11-19 @ 18:10:16
URL: http://mylifeispersonal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0