fredagen slutade med ett par skor fattigare


I fredags firade vi Julias födelsedag :) Allt började väldigt trevligt med middag och tjejsnack.
Sedan en vild natt på Collage. De andra drog till grodan, medan jag av någon anledning gick därifrån.
Blev en liten sväng till Soap för min del, när jag kom ut upptäckte jag att mina skor och halsduk hade fått fötter och var spårlöst borta.
Kl 05.00 hittade Emma mig sovandes i hennes lägenhet. Såå jag kom hem välbehållen trots att jag virrat till det en aning ;)

Kommentarer
Postat av: veronica

i missss you and want to kiss you!

hur ser planerna ut på onsdag snygging, blir det ugång eller? tell me then, im iiin!<3

2009-11-09 @ 15:34:01
URL: http://veronicachanel.blogg.se/
Postat av: Johanna

hmm, det blir utgång med dunder och brak!!

Vet inte när vår spelning e klar, men kan tippa på runt noi -tio...

Slår dig en plig om närmre detaljer ;)

2009-11-09 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0