ge mig fredag

Dagens intag av energi har varit mycket mindre än vad jag gjort av med. Dvs tre cheese burgare på hela dagen. Varken frukost eller middag har hunnits med. Jag borde skämmas.
Nu är jag dö trött, har hållt igång hela dagen, först skola till fem, storhandlat all mat till imorgon, fixat iordning i lokalen, jobbat, pluggat, lagat mat och druckit för många koppar svart kaffe i hopp om att inte rasera över skrivbordet.
Klockan är ett och jag kommer nog inte komma i säng på någon timme, kul, jag ska upp sex imorgon....
Livet är hårt ibland, men ser man de ljusa sidorna lyser dem faktiskt upp allt som är jobbigt ;D
Imorrn smäller det. Kan inte  säga mer än att jag LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0