jag kan gå både upp och ner.

Med 4 kg minde bärandes på går man lättare uppåt. Jag har klarat två hela dagar utan mina ilägg i skorna. Hahah nu låter jag som värsta pensionären, men så har de senaste 5 åren sett ut för mig. Inga skor utan mina sulor. Därför hoppar jag på moln just nu. fatta, det går frammåt. Varför jag inte haft ont untan mina sulor dessa två dagar kan bero på att jag varit i skolan och enbart suttit och pluggat. Dvs, inte så mycket aktivitet för de små liven som håller mig upprätt. 
Detta ska ändå firas (en anledning till att gå ut på fredag fast jag lovat mig själv att stanna hemma) blir nog till att handla ett par nya heels :D Hittade ett par snygga med nitar idag. Me like.
Inte för att nedvärdera sig själv, men likar jag inte en köttbulle? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0