ordning och reda, lådvin på freda

Yey, halloween var kul, väldigt kul med en vindunk för mycket i blodet kan vad som helst hända.
Fredagen var oslagbar ;D på alla sätt. Det är ju även kul att man skapat nya samtalsämnet i plugget framöver.
But  I like it.
Gårdagen firade vi moas 18 årsdag, först middag sen utgång. Vi drog till grodan, måste tyvärr säga att stället sög åsnekuk. Det var konstiga ytor och massa köer till allt. Och bara allmänt omysigt. Som tur var kom papi och hämtade mig, pallade verkligen med att varken vara social, eller försöka ha kul. Vad skulla jag göra utan dem, mina föräldar e så gulliga, ställer upp i alla lägen, I LOVE!
Men nu har jag iaf varit där och fått en egen uppfattning, har man inte det tycker jag inte man kan klaga.
Lev väl my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0