så gjorde man bort sig. igen.

Efter att inte ha träffat min vovve på hela helgen tog jag beslutet om att ta en kvällsrunda med fickorna fulla av godis och göra prommisen lite mer rolig.
När man bor i vidja spelar det ingen roll vad man har på sig, oftast. Alla mina hörlurar e trasiga, så tog ett par gigantiska och asfula bara för att inte behöva vara utan musik. Över de otroligt fula hörluarna satte jag en stickad toppluva (man vill inte frysa om öronen) Man kan säga att mitt huvud iknade en trekant eller pyramid.  Inte så smickrande.
Väl ute på promenaden körde jag backstreet boys på högsta volym, allt för att tagga till deras efterfest på Amba 4:e dec, som jag dock inte ska till för att josse fyller år. Suck :P
Tillbaka till det pinsamma, jag går och sjunger nog ganska högt, samtidigt som jag går övar vi på hopp över fötterna till varje steg, det ser ganska kul ut men viggo gillar det. Vi är verkligen i vår egen lilla bubbla sjungandes och dansandes på gatan. Helt plöttsligt tappar han fokus och skäller till. Självklart vänder jag mig om och får se Joakim Hilsson och Chackis som är ute och tar en cigg samtidigt som de asgrvar :(. Antagligen har de hör mig ganska långt, inte nog med det så såg jag ju ut som ett ufo också.
Aja, sånt som kan hända. Man har ju iaf skapat ett roligt samtalsämne till nästa vidja fest. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0